martes, 8 de mayo de 2018

Aquesta mitjanit els peatges els cobra Florentino Pérez

 Una de les millors notícies dels darrers anys i que afecten a les butxaques dels catalans és sense dubte la venta d’Abertis a les empreses del president del Real Madrid i la italiana Benetton.
A partir d’avui els diners que paguem per utilitzar les autopistes d’Abertis ja no els gestiona La Caixa com a màxim accionista fins ara de l’empresa, sinó que seran ACS i Atlantia, és a dir Florentino Perez i Benetton. Han pagat una fortuna a canvi d’una promesa del govern espanyol d’ampliar la concessió de l’autopista més rentable que té l’empresa, l’autopista d’Alacant a la Jonquera, fins a Tarragona finalitza el 2019 i fins als Pirineus el 2021. Una autopista pagada moltes vegades i que regarà Florentino i els seus socis durant molts anys més sinó ho impedim.
Diferents persones han començat una campanya per evitar l’ampliació de la concessió. @AllibereuAP7 recull els dies que manquen per la seva finalització, avui ja només 603 dies pel tram valencià i per tant el que passi al País Valencià tindrà repercussió al Principat. Seria interessant unificar esforços i començar a exigir la no ampliació de la concessió, podríem estar 25 anys més pagant per una autopista que ja ha estat amortitzada moltes vegades i que només serviria per omplir les butxaques de Florentino Pérez la seva llotja del Bernabeu a costa de Valencians i Catalans.
Llegir més
25 anys més de peatges a Catalunya: el compromís d’Espanya amb Florentino Perez.
Les protestes dels CDR davant els peatges han provocat pànic a la llotja del Bernabeu, han obert un tema sensible en plena finalització de l’OPA per adquirir ABERTIS.
A Florentino Pérez li agrada fer les coses en silenci, que parlin els mitjans mentre ell tanca els grans acords. El tot poderós president del Real Madrid ja va ser accionista de referència de la principal concessionària d'autopistes fins ara en mans catalanes, i va sortir-ne perquè no tenia la totalitat del poder. En el moment de l'OPA de la italiana ATLANTIS (grup Beneton) Florentino va trucar a Rajoy exigint ajuda per posar-se pel mig i obtenir el control, una empresa italiana no podia ser la propietària dels peatges, i va aconseguir el suport per afegir-se a ATLANTIS i ho farà mitjançant la seva empresa amb seu a Alemanya i obtenir-ne el control, la jugada ha encarit el projecte i això ha comportat compromisos inconfessables per part del govern espanyol a l'estil Castor o TPFerro (explotadora del túnel de l'AVE entre Figueres i Perpinya). 
Siempre he pensadas que Florentino era un hombre de paja. Quienes están detrás y no paran de robarnos??? Cuando despertara España y aran frente a todo estos mafiosos. C.Farrés

No hay comentarios: