martes, 19 de junio de 2018

Carta al senyor Josep Bou. Empresari flequer

Molt distingit senyor Josep Bou,
Sóc conscient que vostè està envoltat d’una gran activitat i que està molt enfeinat, per tant, no tinc cap mena d’interès en molestar-lo, ni importunar-lo, ni de fer-li perdre el seu preuat temps. Però el vaig veure per televisió i em vaig sentir molt interessat per les seves declaracions.
Per tractar de la seva intervenció, amb tot el respecte que em mereix, i amb tota l’educació que m’han donat, permeti’m que li adreci aquesta carta.
De entrada li adjunto un fragment d’un dels meus escrits. Parla del tracte que han rebut, des de sempre, els interessos econòmics i financers catalans per part dels diferents governs espanyols. Tant els d’un color com els de l’altre...
Llegir-ne més

Interesante articulo de historia económica. Salud y República. C.Farrés

No hay comentarios: