La mediocritat política sempre ha costat vides. Només que ara, és més evident. Ens menteixen, canvien el discurs, ens aboquen a la misèria, i ara ni vacunar podem. I tenen carta blanca perquè els hi permetem coses per les que a nosaltres, ens haurien fet fora de la feina.
No hay comentarios:
Publicar un comentario