viernes, 18 de junio de 2021

Bancs

Avui ha vingut a comprar un director d'un banc a la meva carnisseria, a Cal Blau. Abans de res l'he fet asseure's a una cadira uns vint minuts mentres tant jo feia altres feines, quan m'ha semblat l'hi he demanat què desitjava, ell m'ha dit que unes hamburgueses, jo li he dit que les hamburgueses ara només les venem els divendres, llavors m'ha demanat un pollastre tallat, jo li he donat el pollastre i les tisores i li he dit que s'ho havia de tallar ell, evidentment m'ha dit que ell no ho sabia fer que era la meva feina, jo li he dit que per ser la primera vegada l'ajudaria però que a partir de d'ara s'ho hauria de fer ell solet. Llavors m'ha dit que volia parlar amb l'encarregat, jo l'hi he dit que si no demanava cita prèvia era del tot impossible... Finalment m'ha dit que només s'emportava una botifarra, així que jo l'hi he cobrat la botifarra i a banda una bona comissió per tota l'atenció que l'hi he donat.... T'imagines que realment es tractés així als clients?? A què sembla impossible?? Doncs ara mateix és com ens estan tractant tots els bancs! Quins collons! 
Autor desconegut

No hay comentarios: